August 20, 2009

Ipoh mali talak sombong....

dah name nye asal Ipoh kan, so ai nak balik le Ipoh..
watpe nak sombong2 balik tempat sendirik kan...
jumpe me familia sume.. tambah nak puasa ni kan, harus la nak sambut Ramadhan ngan diorang sume..
dalam kepala dah terbayang masakan mama..
oh saya rindu itu...

bus kul 5 japgi kat Pudu nun... tak sabar mak noks...
esok takde klas... apa tunggu lagi, arini jugak aku nak blah.


bubye Bangi... bubye KL... bubye UKM...

bubye jugak si BF, minggu ni takleh nak dating datingan yer!! :)


p/s: kene pakai mask ni, Pudu tempat open. takot.

4 LoveLoLLipop:

ChiLaBaey's said...

Selamat pulang ke Ipoh dan juga Selamat Menyambut Puasa... :)

asna cute said...

hati2 balik kmpungyea~
Moga selamt sampi~

ChiLaBaey's said...

Selamat Menyambut Bulan Ramadhan Al-Mubarak... Puasa jangan tak puasa.... dan juga Selamat Bersahur pagi nanti.... :) Esok jangan pulak lupa dah puasa tau... karang selambe je ajak kawan pergi makan tengahari untuk sesiapa yang bekerja esok... atau berada dirumah.... hehehe...

LimeLoLLipop said...

hehe..thanx uollss!