Lilypie Pregnancy tickers

August 28, 2009

Ramadhan 6


puasa hari yang ke-6 tahun ni, yang ke-4 puasa kat UKM.
aku dijemput malah dipaksa2 lagi oleh si Aimi dan Ien untuk join diorang berbuke kat Alamanda.
Ien dengan mengidam nye nak makan curly fries A&W, aku dengan mengidam aku yang korang dah sedia maklum iaitu BIG Apple...

sampai2 je kul 6.40pm... tros menonong je jalan redah nak g KFC. sbb dah bincang tadi dalam kete, last2 decide KFC saje.
alamak aih, full ok seat die. memang aku dah expect dah pon. beratur orang nak take away pon sampai ke luar ha... bukan satu kaunter yang bukak, tapi 3.
last2, berbuka ala kadar dulu la, pastu baru masuk makan Kepci. =)

after dat jalan2 rayau2 kejap tros balik.
kat lif nak menuju ke car park tu sempat we ollss berposing2... mangsa jadi camera man adalah Napi.. hehe. takpe. die tak berminat pon nak gambar2 sume ni.

pastu ada satu group lelaki mane tah lalu depan we ollss yang tengah ready2 nak amek gambar ni kan.. siap ada jeling2 lagi kot. pastu aku terdengar sore sumbang cakap "Eleh". ape maksud die eh?? pastu tak pe la kan... then siap wat gaya aku ngah wat time tu. WTH!!!

apesal kau ni kan, ade aku kaco ko?? tak kan?? dalam ati la kan...

pastu tetibe terkeluar la dari mulut jahat aku ni

"eh eh, tak pernah tengok orang amek gambar ke?"

Astaga...terlepas ok. macam ala2 jerit plak tu.. mmm, lantak ko la labu. pastu we olls continue balik gambar sane sini. hahaha. takde maknanye nak sentap2 balik terus.



we r so excited bergambar begini. haha

and last but not least, gambar banduan.



banduan biasa sensored kat mata kan, ni banduan MOK yang sensored kat mulut yang tak brape nak hidup sangat insuran mulutnye itu.


0 LoveLoLLipop: