Lilypie Pregnancy tickers

August 25, 2009

kisah hari kedua puasa...


hari ahad...

takde apa yang menarik sangat... sedey lagi ade la..
ikutkan perancangan, aku nak balik ke UKM balik pada hari Isnin..
disebabkan aku masuk lab hari Khammis, n lab assistant tu suh datang Isnin pagi, so terpaksa la aku mebatalkan niat nak balik Bangi ari Isnin tengahari..
naseb baek papa tak beli tiket lagi...

hari ahad dalam pkul 2.30pm papa anta aku ke bus station...
kesian nak suruh mama hantar, sekali harung je pegi dengan papa naek moto awie... :)
maen gamble je sbenar nye aku nih g bus station..
dah selalu sangat macam ni... sampai2 trus dapat tiket kul 3pm...
syukur Alhamdulillah... (intonasi BioAura)

dalam bas bace magazine cam, mesej2 jap ngan si BF, trus tetido..
bukak2 mata je dah kat Sg. Buloh..
dah warning siap2 dah kat si BF suh tunggu aku, taknal la asek aku jek yang tunggu die datang Pudu... malas + takot.

kuar je tol Jln. Duta, mesej him cakap nak sampai dah...
tetibe die cakap die kat Setapak... pegi umah family die yang disewakan tapi dah takde orang duduk... Paham??
wth kan...

aku macam bagi time kat die kalo tak datang dalam masa 5 minit aku blah naek komuter..
saje je ugut padahal nak naek komuter lagi penat kot..
plus memamng tak dapat ar dari Setapak nak ke Pudu 5 minit je..
laen la kalo si BF tu dah bertukar jadi Handcock ke takpe la kan... eh takmo2, Handcock tak hensem :P
tapi serius aku tak suka tunggu2 kat pudu tu..
rimas lemas...

aku seeennntttaaaaaappp ok!!! dalam 15 minit baru dia sampai...
masuk kete, tarik muka!
sampai tertinggal sket muncung aku kat Pudu tu sebab panjang sangat tak muat nak masuk kete...
trus bebel2 pot pet pot pet cakap lambat r lembab ar sume kan...
trus suruh si BF anta balik UKM Bangi!!!

die pon tau salah die kan, so dengan rela ati nye die drive ke Bangi...
dah kat Serdang baru die macam berlembut2 nak pujuk aku...
die pon panas gak aku dok bebel2 kan...
tu pon naseb die pujuk tanya nak buke ape sume..
mule2 muncung lagi, tapi bila dah sampai Bangi tros ok..
tros g bazaar and buke kat kedai makan area bazaar tu...
jalan2 kat bazaar jap then bukak pose...

makan makan, sembang sembang, gelak gelak, burp burp sampai kul 8...
pastu aku ajak blah...
pastu ade ke die taknak hantar aku....!!!
die suh tido umah die... leh sahur same2 pagi esok...
dah cakap kat mak die sume dah aku nak datang...
aku plak macam "eh, yang tadi ko tak nak cakap awal2 apesal?? takde la aku nak memuncung sampai ke Bangi"

aku ni kalo bab2 mengaitkan mak die memang aku lembut ati...
ececeh... menantu kesayangan la katakan... hahaha..sila muntah!
kesian mak die buke sorang2 taw...


??? motif pegi bukak pose kat bangi ???

tak paham...

3 LoveLoLLipop:

bspotgurl said...

hehe, sayangnyee die ngan MIL.. amboiiii amboiii

MYRAspberry said...

hehehe...hormat la...org tua kan.. syg pon ade jgk la...:)

n0n0n said...

nice articles....kekekeke...tergelak sorg2 aku baca....anyway blog yg cantek...jemput singgah ke blog aku yg tak brape cantek...huhuhuh