Lilypie Pregnancy tickers

August 25, 2009

kisah hari pertama puasa...


kan aku sambut first day puasa kat Ipoh kan, so harus la mama masak makanan yang sedap2 untuk anaknya ini... hahaha... bangga sekejap..

oh ya... aku naek bas dari puduraya dengan pakai mask ok..
scary plak g tempat2 awam tak pakai mask segala...
tapi tak kuasa ai nak amek2 gambar pakai mask tu..
korang bayangkan je la muka aku ala ala doctor wannabe.. hahahaha

ok sambung cerita first day pose...
sahur first day mama masak rendang ayam...
bukan masak pagi2 tu..tapi semalam nye mama masak..
pagi tu bangun panaskan je...
kejadah nye nak memblender2 pum pang pum pang kat dapur pagi2 buta...
sedap... tapi tak tambah pon... perut cam takleh terima makanan banyak2 pagi2 nih..

satu ari pose rase kejap je..
ye la kan, kate dok rumah...
harus la mengadap tv jek.. :)

bukak pose lak mama gak yang masak.. aku sebagai assistant saje...
menu nye??? seperti di bawah..

sumber gambar: en. google

ayam goreng berempah

sambal udang

+

sup sayur campur

+

soda bandung

+

kuih muih dari bazaar...


mood sekarang: rindu rumah a.k.a homesick...

sepatutnya time2 sekarang ni aku berada di sisi keluarga.. :(


0 LoveLoLLipop: