Lilypie Pregnancy tickers

August 28, 2009

Syak's burfday...


pada 28 August 1987, lahir la seorang puteri yang diberi nama NOOR SYAKEERA MUKHELAS.

dan sekarang dia adalah besfren aku... heart her mucho ok! =)
dia cantik. kurus. tinggi.


kitorang takde class today.. so aku hanya wish dia melalui sms...

"Makcik, happy birthday!! Da tua...haha. wish all ur dreams come true n may God bless U. Da bole kawen da ni.."

we;ve known each other since masuk UKM. since first year la. tahun 2006 bulan julai kalo tak salah aku. we r in da same college, lagi pulak kami satu course, lagi rapat la we ollss... die nih orang Cheras saje. tak jauh mane pon dgn Bangi ni.. and not to forget, dia adalah super super baek~! tak pernah sekali pon we ollss gadoh or masam muka. not even once! walaupon aku pernah hilangkan handphone die, tapi die takde pon nak putus kawan ngan aku.. thats why i love her damn much u noe.



ni gambar time first year... time ade majlis berbuka puasa. time first year kitorang tak same bilik. die dengan orang len, aku dengan orang laen. tapi yang syok nye, roomate die dengan roomate aku kawan baek. macam aku dengan syak ni. hehe


ni pun time first year.. time weekend kuar jalan2.



gambar ni pulak time kitorang second year. second year kami dah dapat stay bilik yang sama. satu bilik 2 orang je, so memang jadi hantu la dalam bilik tu. bersepah jangan cakap la kan.. anak dara tak anak dara, tetap pemalas lipas! tapi itu dulu ye tawan tawan, sekarang ai dah rajin tau. =)



ni pulak time we ollss third year. time ni weekend kitorang nak g jalan2 raya. banyak pulak open houses time ni. tapi yang sempat pegi hanya lah dua rumah saje. salah satu sebab nye adalah jem yang menggila... dah name pon KL kan.. wat to do rite.


sume gambar2 yang aku letak ni adalah dari koleksi aku sendiri ok uolss..
hope our realtionship will last forever.

opss...haa... as u can see dari gambar2 diatas, korang nampak tak brape banyak fesyen rambut minah ni??? die adalah gila mengubah style rambut ok.. tapi sume kene dengan muka die.. just rambut pendek je yang die belom try. die cakap, this raya die nak potong rambut pendek sampai off shoulder. beranikah die nak potong rambut die skrg yang dah sampai pinggang itu?? tunggu dan lihat saje.


3 LoveLoLLipop:

Anonymous said...

awww..aku googled nama aku then jumpa niii..baru skng baca bole x???haha..gila terharuuuu
thanks darllll!!!our relationship will definitely last forever and ever <3

Anonymous said...

lawa lah awk ni.. leh kenal x???

Anonymous said...

leh kenal x