Lilypie Pregnancy tickers

August 19, 2009

tisya's birthday


"hai... saya Batrisya. hari ni mummy & ayah celebrate besday saya."
(nama penuh dia aku tak ingat..tapi panjang la)

last sunday aku berniat nak melepak kat bilik je...
camane aku boleh tak perasan si Wati anta msg pon aku tak tau la kan...

"Weh, aku buat besday anak aku arini kul 4.30ptg. Jemput r dtg umah"

tup tup si BF dah sampai nak pick up aku dengan aku mandi pon belom wei padahal dah pukul 3 ptg.
bangun lambat kire ok la kan.. bukan nye aku bangun kul 8 pg tapi kul 3 ptg stil tak mandi..
itu memang pemalas tahap gaban dah tu. boleh letak kat kandang gajah dah biar gajah tu mandi kan.
aku memang agak malas sket kalo hari2 cuti ni.
tapi hari cuti je tau, hari laen rajin ok.

mandi2 siap2 then g turun kat si BF.
berdesup g Damansara dulu, nak anta mak Si BF ke umah kakak die...
lepas g Damansara baru la we ollss ke umah Wati & Ikmal tu.
aku sampai pon dah kul 5 lebeyh la...

::mak pak nye with birthday girl::

::tiup Sya jangan tak tiup, siap bersembur2 lagi ha bagi kitorang berkat air liur die::


dah macam kenduri pon ade aku rase...
orang nye ramai, naseb baek makanan sume cukup kan...
ade bihun goreng, nasik ujan panas yang colour2 tu, ayam masak merah, kari daging, paru goreng, acar timun nanas, dadih, nugget, sosej, dll...
siap dapat goodies bag lagi tau uollss...
ni Tisya baru umor 2 tahun dah wat camni, kalo 10 tahun nnt gamaknye dah macam kenduri kawen betol la kot siap ngan khemah2 bagai kan.. hehehe.. :)

aku dah memang tahap lapar, belasah sume ok...
tipu la kalo aku cakap sume kan, ape ko ingat perut aku ni belon ke boleh kembang aje???
tak de maknanye... aku makan nasi ujan panas dan lauk2 laen..
sodap sehingga macam rasa nak tapau jek!!!
hahahaha....

Si Tisya ni plak jenis memang cepat rapat ngan sume orang...
even orang yang baru kenal pon cepat je die nak nyendeng2...
apetah lagi yang dah lame kenal kan...
elok je lepas aku basuh tangan lepas makan, pap terus dok atas riba aku..
bawak botol susu... minum sket tak nak dah...
nak buah la dadih la nugget la...
geget sket tinggal... pastu pi plak kat orang laen, buat benda yang sama...
hahahaa.... tapi sume mende die makan uollss.
tapi mummy die harus la jage itu tak boleh ini tak boleh kan..
kate budak lagi baru 2 tahun.


::peace::


aku adalah dengan gaya 'mata kantoi baru bangun tido'.
so malas nak bergambar2 ni... mood belum sampai la kot kan..

pas makan sume masing2 tersandar je malas nak bangun.
layan plak tengok astro dulu kan... memang lagi berat ar bontot nih.
tapi around 7.30 camtu we ollss ramai2 blaaahhh la kan...
tak kan nak tunggu tuan rumah halau kot... :)


0 LoveLoLLipop: