Lilypie Pregnancy tickers

August 19, 2009

jom dating!!!


hahaha... title tak bley blaa kan... mesti geli je korang bace kan...

sebenarnye lepas balik dari umah Wati sambut besday Tisya tu, kami lalu area Titiwangsa.
then si BF masuk simpang ke Tasik tu. so aku tanye la si BF...

Me: nak watpe masuk sini.
BF: saje..kite lepak2 jap..

aku pon ok la tengok memang ramai pon orang kan...
then die parking la tepi2 tasik tu... so aku ingat dok lepak dalam kete je ar sebab dah malam kan...
pastu tetibe die cakap;

BF: jom g dating...
Me: (gelak besar) hahahah...U romantik ke nak bawak I dating kat tempat camni.
BF: (malu sekejap kot) haaa... U nak tengok I romantik ke tak kan, jom r turun dulu. (ayat nak cover macho sambil muke dah blushing)
Me: okay... first kalo U romantik, kene r bukak pintu I ni..

hahahaha...sian jek si BF kene dengan aku... tapi die buat okay!!!
lepak2 jap kat krusi tepi tu... dan, ini lah hasilnye...


::bercamwhoring::



muke aku, kantoi terlebih tido.
muke si BF, aku tak suke!!! sebab tak shave...
me dont like la misai2 janggut sume tu... macam takde bini jek... eh memang tak berbini lagi pon.
salah2... macam mati bini je tak reti urus diri... bajet menteri nak busy2 segala.
padahal tak busy mane pon. :p

so, after berchamwhoring plus cintan cintun dalam 30 minit, kami blah sebab banyak nyamuk..
lepak kat umah kakak si BF jek kat Damansra sampai kul 11 malam.

4 LoveLoLLipop:

Daffodil D said...

kalau i dgn bf i,

i : "bang,bukak kan pintu i"

bf : pang!

i : erk

ps:nasib bek i xde bf.haha

MYRAspberry said...

hahahaha... :)

A Z R E E N said...

jeles la.
nak dating romatik2 gitu juga.
hehe.

MYRAspberry said...

jom2~!