Lilypie Pregnancy tickers

August 6, 2009

tioman baby - part 1


ok... saya adalah sangat malas rasanya nak letak gambar satu2..
oleh sebab itu, kite gune photoscape ye.. hikhik...
sonang kojo den...

kitorang pegi ke tioman adalah seramai 21 orang...
can u believe it??? macam rombongan sekolah pon ada kan?
sume yang pegi adalah kawan2 si BF yang dok area2 ampang... tapi aku dah kenal dah sume yang pegi tu.
so tak de la rasa macam pelik plak nak kene berkenalan sume kan.. :D


jemaah2 holiday ini: me, si BF, topet, suzie, iqmal, wati, azie, acid, zana, gemok, wan abas, sue, tasha, ja'a, jani, anip, ayien, farid, iwan, zul and diki.


ngam 21 orang, kitorang berkumpul kat cik pah (name kedai) around 10 pm hari jumaat.
then dalam kul 11 camtu kitorang 6 bijik kete pon gerak la...


wish, accord, wira 2 bijik, myvi, + persona

WRL. BDU. WFJ. BET. WRV. WRA.


gerak2.... stop at shell sg. besi plak... ada yang nak isi minyak la, buang ape yang patut dibuang la, beli2 jajan dan macam2 lagi...

sebelum gerak dari sungai besi tu, kami baca doa dulu diketuai oleh Ja'a.. we ollss tak nak la apa2 perkara buruk terjadi semasa perjalanan kitorang tu nanti. dah la malam kan.. sure confirm bahaya punya lah...

aku naek kete wit sue n wan abas... tapi aku n si bf duduk belakang sajo.. wan abas yang drive..
jalan2, then sampai rnr ayer keroh benti. cek kete cukup ke tak... and ada yang makan jugak..
dalam kul 2 lebeyh camtu kami terus jalan balik sampai kuar tol AYER ITAM.

disini kami sesat kejap. huhuhu.. yang tukang baca map pon tak berapa betol jugak.
map suh masuk kanan, dia cakap masuk kiri. Azie nye pasal la ni..
sesat pon tak lama....dalam 15 minit je..
lepas tu ok...
then aku tak tau apa jadi...sebab aku adalah tidoooo... krohhhh krooohhh!

bukak2 mata je dah nampak pekan Mersing..
mak teruja sangat ok noks! ingatkan we olss la paling awal sampai dalam kul 5.30 am camtu, tapi ada lagi yang lagi awal...
feri kitorang kul 10.30am.. tp by 9am dah kene get ready...
so apa lagi... 6 6 bijik kete pi carik port parking tepi2 jalan, pastu sume tido...
wahahahaha...

aku bangun je nampak si wati n acid dok bahan2 kitorang tak bangun lagi...
bukan aku dan si Bf je yang tak bangun lagi, Topet n Suzie pon tido...
lagi la si BF kata topet tido dah macam beruang.. hahaha. jahat jahat!

bangun2, g toilet basuh muka suma, breakfast, g jeti!
kete dah siap masuk parking kat stadium lagi... 3 hari 2 malam for rm17.85...



perjalanan from Jeti Mersing to Tioman ada la lebeyh kurang sejam setengah camtu...
tapi disebabkan kitorang nye place adalah the first place to arrived, jadinye lagi kejap la...
aku dan si Bf sit together ngan topet and suzie!

masuk feri tidooo lagi.. sambung satu malam tak tido nyenyak kan... ;)
bangun2 celik2 dah nampak pulau...
weeee....shuke shuke! teruja!


cantik kan air tu??


ini still kat jeti Kg Salang.. mira mok!!! ye ye saya tahu...


2 LoveLoLLipop:

maimanas said...

amboih..bahagia nya...cukup makan,cukup jalan,senang ati,sihat... =D

mira!!!..diet!!..hehe...

MYRAspberry said...

aaaaaa...!!! tau kne diet.. bulan pose ni lah.. hehehe...