Lilypie Pregnancy tickers

October 13, 2009

Azie's birthday celebration...


hello!!!

seperti yang dijanjikan, aku ade letak gambar cake kan semalam. dah sure2 la korang nampak birthday cake, so entry nye pon pasal birthday jugak la. ;)

hahaha...macam la entry best sangat nak buat korang ternanti2 kan ;p

last Sunday, (4/10) nun, dah dua minggu lepas dah haa... we went to Azie's place. we siapa?? kami2 sume kawan2 aku la.. not from UKM side, tapi from my relationship side. haha... kiranya, diorang2 ni at first kawan si BF, tapi dah lame2 kenal jadi kawan aku la kan... tak gitu??

mula2 dia ajak sebab dia cakap ada open house, then bila cek2 balik, tengok2 kena time birthday dia. si Wati, sponsor cake bawak g rumah Azie ni wat suprise celebration. dah tu tak macam 5 bijik kete plak pegi kan. gila terkejut kot mak dia ramai sangat. riuh rendah rumah Azie.


mula2 sampai of course la we ollss tak terjah kek dulu kan. lapar katenye. sanggop aku skip lunch semata2 nak makan kat rumah Azie ni. so memang masing2 pon melantak tak hengat la kan nak2 pulak time tu dah pukul 3. oh actually ini rumah terbuka untuk kawan2 Azie je. takde pon kawan2 mak pak dia. so itu la yang best sket, tak ramai orang. kitorang leh conquer! wahahaha... gelak syaiton!

lepas 30 mins makan (lame kan... makanan supe banyak and siap topup2 lagi) batu Azie blow candle..


oh itu si Cha, dia pon nyebok nak tiup lilin sama sebab tu la bapaknya si Iqmal laki Wati ada jugak. si kecik yang dok nyebok2 nak tiup lilin tu berejam dia tiup lilin tapi tak padam2 pon...

sume semangat nyanyi kan... tak macam tiga version lagu plak we ollss nyanyi. hahaha...



ok lepas2 makan adalah sesi bercamwhoring. aku rase sure korang2 dah tau kan tuan blog ni gila meroyan camera.

me - zana - wati - suzi - kak sue
budak kecik tu namenya Cha.
kucing gebu2 tu plak name Kimmy.


tambah ahli2 jemaah lagi.
(nampak nau aku dah malas nak letak caption panjang2)


si BF kan gila kucing, ni dia yang paksa aku amek gambar tak hensem ni.


Kimmy ni bulu dia super duper luruh gila babs! so aku tak pegang sangat... baju aku kaler itam mati melekat nampak habis. so ai pegang kejap2 je noks. Kimmy ni garang ok tambah2 kalo orang usik vontot die. lagi haaa kau..


0 LoveLoLLipop: