Lilypie Pregnancy tickers

October 7, 2009

Yanee's Open House


baru kali ni aku rasa nak cerita pasal open house kan.
so ini pasal open house hari Sabtu lepas.


rasanya dah make-up light dah.. tapi kenapa bila amek gamabr jd macam ni??
maybe sebab flash kot kan... saje nak sedap kan ati sendiri. =)
tapi bila dari jauh ok plak jadinye macam ni...


aisey man! apesal pic ni takde border plak?? lantak la... dah upload baru perasan.


open house yang me n si BF pegi adalah malam. so around 6.30 si BF dah gerak from Ampang untuk amek aku.
jalan dia kata punya la jem. tapi aku tak berapa percaya sangat.
sekali time aku ada dalam kereta nak patah balik ke Ampang heading to Yanee's open house, mak haih!! gila jem nak mati ok.
tersangat la banyak kereta.

bila dah sampai area rumah Yanee plak, tunggu plak si Topet tak sampai2.
sempat kami bercamwhore dulu.
tapi ai letak satu je ok?? kang muak plak korang tengok if aku letak banyak2.



sampai2 terus jumpa Yanee and her parents. salam2 terus makan.
makanan was nice. ada nasi beriani, nasi himpit, lontong, mee udang etc tak ingat dah.
tapi aku yang kelaparan time tu mesti terjah nasi dulu.
lepas tu dah kenyang tak bole masuk ape lagi.



ini la si Cik Tuan Rumah! she is beautiful!
kami dah kenal selama 8 years. and still counting.
for those yang tak tahu, she is my adek angkat time kat MRSM dulu.
sampai sekarang tak pernah lost contact.
i'll be there whenever she needs me. dia pon sama.
i love her mucho!


*entry caca marba. gambar kejap ada border, kejap takde.*

3 LoveLoLLipop:

bspotgurl said...

open house lagik?? bestnye acara makan-makan nih ;)

prankster_blossom said...

miss u both

MYRAspberry said...

miss u too tqah!