Lilypie Pregnancy tickers

October 2, 2009

rayaan di kampung papa


sambung sket pasal raya k... raya 1st and 2nd aku kat kmpung mama kat Kedah.
and raya ke 3, 4, 5 lak kat kampung papa kat kelantan.
weollss bertolak ke kelantan ari raya ketiga tu around 11 am.
around 3.30 pm sudah sampai. tu dah sekali ngan brenti lunch tau.
kejap je if papa yang drive. berdesup sup sup sampai la kami.
i trust him bila papa bawak kereta. Alahamdulillah bila kitorang jalan jaoh tak pernah accident lagi.

ok seperti sume tau, raya puasa kat kelantan tak semeriah raya haji.
so it was so so saja. ada kenduri arwah untuk anak Pak Cik aku.
merangkap arwah sepupu aku la... babies (kembar) meninggal time dilahirkan.
aku tak tengok pon baby tu. time kebumi tu aku takde kat kampung.

gambar adalah tiada.

sehari before we ollss left kelantan, kami satu family pi la jalan2 beli2 apa yang patut kan.
tapi mama tak nak pegi Rantau Panjang sebab takut jem.
so kami shopping2 keropok2 baju2 sket kat area2 umah nenek aku je.

time tengah tunggu mama and adek2 kat dalam satu kedai ni beli air, aku ngan papa kat kedai sebelah ternampak satu topeng.
papa plak tangan yan macam gatal g amek topeng tu pakai.

aku ape lagi. zaaaasssss... trus keluarkan handphone amek gambar.

taaadaaa!


bole tahan jugak papa aku ni kan. tee hee...


0 LoveLoLLipop: