Lilypie Pregnancy tickers

July 9, 2010

Award


aku ada dapat award dari Sue Anim.... tengok2 page die nampak award ni. Nice Blogger & Great Blog....and aku telah ditagged untuk membuatnya..

1. Anda mesti memberi pujian kepada pemberi award ini.
She's my auntie... adik kepada papa... shes very kind. selalu jemput pegi rumah die..tapi aku je tak pegi2...kat subang nun ha... hehehe...ada sorang adorable son name die Aasyraf. comel sangat. puji anak kira pujian jugak kan?

2. Sila beri award kepada 10 bloggers yang lain.
Kalo saya nak bagi kat sume yang baca2 or follow blog ni bole? takut nnt tagged je tp takde sapa buat kan... hihi... sila la sape nak amek award ni dengan segala hormat nya dipersilakan.

3. Anda mesti beritahu 10 blogger ini.
Dah announce dah kan tadi....cukup.

4. Bagaimana anda boleh digelar blog yang "Best and Great".
hahaha..patutnye tanya orang yang bagi award nih kan.. tp takpela sekali sekala nak rasa masuk bakul naik lif kan apa salahnya. nak angkat sendiri nampak sangat menipu mana bole angkat sendiri woi...

sebab belog aku ni best la kannnnn...sebab tu dapat kot.... sebab aku ade cerita pasal my life, pasal dunia, kadang pasal info2, gosip2... tp most of it adalah my life journal. untuk dikenang pada masa depan. nak bagi anak cucu baca lagi kan.. hihi..



0 LoveLoLLipop: