Lilypie Pregnancy tickers

July 26, 2010

Te darling...


last week ada satu malam tu aku keluar lepak dengan Te. my bff... we know each other since we are 13...start rapat since 15 16 macam tu. sekarang masing dah 23 years young. not old...

actually Ila and Roxa pon nak join jugak, tapi, tak jadi. sebab Ila balik keje lambat, Roza pulak nak fly pukul 12. so kami dua orang je.

pegi rumah Te, then dia ajak pegi Giant sebab nak beli bantal! bantal nak bawak balik U-TP. so aku ikot je..tapi ke Tesco la...siap Te ni sempat nak shopping2 bagai la. test2 kasut tapi tak jadi beli. haha...tapi serious kasut tu murah and cantik.

Then terjebak pulak membeli beg yang cantik yet murah...ahahaha..tp nampak mahal... kami beli sama patern and sama colour!! Te belanjeerrrrr...

lepak2 minum je dah sampai pukul 11 lebih dah.. kejap je rasa dah kena balik. te tak leh balik lambat2 sangat nnt abah dide marah.... huhu....

boleh tak time lepas anta Te balik, jalan rumah die sempit. so ada selisih dengan satu kereta. memang sempit gila la.. dalam hati cakap 'confirm calar keta aku ni'. ;( dah macam sedih dah mula2, sebab nak reverse agak jauh jugak la.. so redah kan aje...padahal aku rasa orang yang selisih dengan aku tu masuk wrong way. tapi dia boleh buat muka tak bersalah and say "kalo calar jangan marah eh"

vavi ko...ko dah la buat aku tunggu ko punggah barang keluar dari kereta sikit punya lama.. siap bole cakap macam tu lagi kat aku. tak kuaja ke namanya tu??? dah la tengah malam, sorang2 pulak tu dalam kereta, memang aku tak turun la kalo belanggar pon.

balik2 terus cek cek kereta and tengok takde calar pon. nasib baik.. ;)


0 LoveLoLLipop: