July 2, 2010

minggu yang ayik bangun lambat...


baca tajuk pun dah tau aku nak cerita apa kan... pergghhhhh.... memang serius minggu ni aku asyik bangun lambat jee........ nak katakan tido lambat sangat takde la pon.. abes kuat pon paling lambat pukul 12.30 je.. kire ok la tu kan...

hari selasa bangun lambat sebab hp abes batery. batery kong abes2an la... rasanya sebelum tido tu ok je lagi. tp time tengah2 tido macam mamai2 camtu bole tersedar and dengar bunyi batery low. aku pon gagahkan diri merangkak la ke extension and cucuk handphone. then ai tido balik..

sedar2 je dah cerah and tengok jam pukul 7.10. mak aih. melompat aku turun dari katil.gile la...nasib baik baju dah iron.tinggal mandi2 je. nasib la rumah pon dekat je ngan ofis kan. so sampai ofis ngam2 pukul 8. hebat tak aku???

arini pulak terrrrrrrrbangun lambat lagi. 7.10 jugak kisahnye. ni pulak sebab asek snooze2 je hp tu. amek kau. baju tak iron lagi pagi tadi. abes terbang2 sume benda asal bole aku tepis. pagi2 dah bersilat taekwando bagai sorang2.

0 LoveLoLLipop: