July 21, 2010

permaisuri dah ade kara0ke...


baru ku tau kat belakang condo aku kat bandarseripermaisuri ni ada kara0ke... hebat jugak la...tak yah nak g jauh2 dah...murah pon murah. tak tau la sekarang ni murah sebab promotion ke ape kan, yang penting murah.

mula2 kitorang sampai takde orang ok kat kaunter...elok je kitorang kat kaunter tu, terus orang keje situ datang. bayar dulu, then baru nyanyi. sejam sepuloh ringgit ok la... kalo bilik VIP plak sejam RM20. not bad kan...


tapi bilik die kecik ooo.... muat untuk 3 4 orang je... kalo sume gemuks gemuksss harus la 3 orang je muat ok... lagu sume not bad la...up-to-date jugak. so adalah best menarik dan tertarik.

minggu ni nak g lagi la ngan si BF. 4 5 jam pon berbaloi2.. kahkahkahkah...tamak hokey! sape yang dok permaisuri area bole la pegi... satu lorong dengan Q-bistro.

*gambar sume ihsan pakcik google*

3 LoveLoLLipop:

lAl said...

wah???? mcm rumah urut ja nih...ahaha

MYRAspberry said...

woi...hang ni gila kan...tau la emo ngan makcik cleaner...sampai tuduh aku g rumah urut pulak...
rumah urut takde terang lampu macam ni..malap2 jek..hahahaha kantoi aku pegi..

fndrocka said...

kalau suara yg kluar tak sedap..jgn salahkan pihak pengurusan karaoke k