Lilypie Pregnancy tickers

July 6, 2010

WC - vuvzela - kalah - karok


saya dapat vuvuzela! saya sokong argentina! tapi kalah sudah ni macam mana??? rugi je vuvuzela saya dapat tu.... dah la warna biru. siap ada bendera lagi. macamana nih??? rugi

dah la kalah memalukan 4-0. haish....time kalah ni tgh dok karaoke. memang tak tgk langsung la..tengok kejap je smpai gol German pertama tu.lepas tu nyanyi je. then tau kalah tu sebab kak Linda opismate msg.. sebab kat ofis tu aku dok kecoh2 kan tak abes2 ngan Argetina tu. "Mira, Argetina 0 la..."

terus terkejut baca mesej tu.. sambil geram duit betting melayang. betting pon for fun je. one-off betting.

then lepas tu si Abang kepada boss aku , We*chard msg pulak.

Sorry mira, Argentina have to say bye bye... hahahahaha

Hahahaha... i know!!! pity me...

Take as charity for us lor.. hahahahaha

Ya lo...btw, u also argentina rite?

I'm germany la... otherwise I won't kacau u one. hehehe..

Owh...no wonder.. Its ok. I'm the one who asked messi not to shot any goal. Haha...congrates btw.

Thank for cooperating wit messi. will share with you my prize money if I win. ;)


terus aku tak reply dah and sambung nyanyi2 session with my lovely Syakeera...eh eh salah bukan menyanyi dah aku rasa. dah masuk kategori melalak sebab suma pitching dah kelaut. hahaha... btw, we had a blast...


ok seriusly kena bubye suma team aku sokong tahun ni. so final aku akan sokong Germany la.. jom BF kita beli jersey and selipar Germany...

0 LoveLoLLipop: