July 23, 2010

gulai ikan masin mama...


cuba teka kat mana nih??? itu gambar candid ok.. mula2 memang posing, tapi sebab photographer hegeh2 godek camera, so aku pandang tempat2 lain jap. itu la jadinye...

T_T sedeyh... minggu ni tak dapat datang tempat ni sebab nak balik Ipoh... tapi seronok jugak sebab dapat balik Ipoh.. siap dah pesan kat mama lagi nak mama masak gulai lemak ikan masin + nenas.

sejak 2 3 menjak ni, memang dok asek terliur je nak makan gulai lemak ikan masin + nenas ni.. tapi tak dapat2... kalo ada dapat pon mesti tak sedap. so memang tak sabar nak balik Ipoh. mama sepatutnya kena keja sabtu ni, tapi dia amek cuti sebab anak sulung dia nak balik. isnt that sweet?? i know she loves me much! i love her too... i mean, more...


4 LoveLoLLipop:

aisyah said...

perghh. feveret aku tu!

MYRAspberry said...

sedap kan??? urghhhh...teliur aku

SNHM said...

eeeiiuuww..tgk aku..i prefer western..ape masin2 ni..

MYRAspberry said...

eeeiiiuu...puh-lisssss la....

budu pon masin jugak!!!!!!!!