Lilypie Pregnancy tickers

July 26, 2010

The day I left KL...


as in my entry last week, aku ada mention kan yang aku balik ke Ipoh naik bas pukul 9 pm... takde nye aku naik bas pukul 9 mlm. kul 10 mlm baru bas sampai ha... penat menunggu ok...


terus2 masuk2 entry pasal naik bas kan... ape kes... ni before gerak dari rumah amek gambar dulu dengan beg yang sama dengan Te. Te yang beli. cantik tak??? ok enough.

actually mula2 aku ingat dah terlepas bas dah ha. sebab aku keluar dari Cengal around 7.20 pm. then nak g umah si BF dulu amik dia. dia kan nak hantar aku. sampai umah die pon dah 8.20 macam tu. almost sejam sangkut dalam jem. then nak g Jalan*Duta punnnnnnnnn jem... kitorang dah ikot AKLEH dah pon still after tu jem jugak.

sampai betul2 kat pintu masuk pon dah kul 9 ok kawan2... aku turun dulu, si BF g cari parking. nasib baik cepat je dapat parking. tengok2 bas nye tak sampai pon lagi. tunggu punya tunggu tak sampai2 jugak. fedup mak! kalo aku tau pegi makan dulu pon takpe. dah la tengahari pon tak lunch. malam pon makan waffle je.. sedih!

then naik je bas terus aku tido sampai kul 12. dah nak sampai Ipoh. aku turun tepi jalan je, then papa datang amek. balik umah terus melantak. heaven dapat makan makanan kat rumah tambah2 mama papa masak. lagi sedap!


0 LoveLoLLipop: