Lilypie Pregnancy tickers

July 16, 2010

Friday...


sedar tak sedar arini dah masuk ari Jumaat. cepat je aku rasa maca berjalan walaupon macam bosan dok opis tak berapa nak ada kerja sangat.. bukan takde keja, ada. tapi tak buat sebab takde sape mintak lagi. hahaha...bole tak macam tu???

actually my boss pegi outstation this week. sepatutnya busy la sebab aku yang kena buat kerja dia. kena angkat phone call dia. kena approve semua quotation. tapi bukan bole main approve je. kena wat kira2 dulu. sepatutnya kena jadi busy la kan...? tapi sumpah tak busy ok......tak busy! buat2 busy ada.

naik bosan dah dok opis ni.. nak mengadap muka Yatie nanti mengantok sebab muka dia hari2 muka ngantok. kekekeke... tapi dia MC pulak arini. kaki seliuh jatuh tangga katanya. hahaha...tak tau la betol ke tak kan. sejak2 aku ajar dia cara menipu aritu, tak tutup lampu kereta la, bateri keta kong la, macam2 lagi la, terus dia jadi lagi master dari aku. hahahaha....

so layan intern3t sampai hang pc aku semalam... hahahahaha...tapi aku kalo online, memang cover baek punya.

ini lah contoh pekerja berhemah!

0 LoveLoLLipop: