July 27, 2010

hari hari ini.... ini hari hari...


HYE MORNING!!! nampak kan ape benda ni??? KARIPAP! hari2 aku breakfast ni tau... kalo tak karipap, aku makan roti gardenia 60sen tu... sedeh je. nak breakfast nasi lemak ke ketiau goreng ke takot mok mok sangat..so tahan je la makan ini hari hari...

sedap tu bole tahan la jugak. ada isi ayam and kentang kat dalam dia. plus pedas2 cili api lagik. tapi semalam bole pulak karipap ni keras!!!! gigit je abes berterabur serpih2 dia tu.. tensen je... nak tak nak pon makan jugak la... kang teruk perut ni bunyik2 nak menunggu kul 1.


1 LoveLoLLipop:

Nor_Emylin said...

Karipap sangat sedap okeyh...mira, aku tag ko.....buatla yer kalau rajin..hehehe