Lilypie Pregnancy tickers

July 14, 2010

neslo sejuk...


bukan neslo ais ye kawan2.. tapi neslo sejuk...

pagi semalam la, nak buat neslo macam selalu. memang sekarang ni aku akan buat neslo. 3 in 1 nescafe plus milo... normal la kan pagi2 orang minum hot drinks kan. ape kejadah nak minum air sejuk2 pagi2. dok kat meja aku sejam pon dah bole jadi sejuk air tu.

pagi semalam time nak buat air tu, kat pantry ada la auntie cleaner and one of I*A division manager Mr.T. lepas tu boleh pulak rancang bersembang ngan diorang pasal neslo. diorang tengok aku campur milo n nescafe tu la terus tanya aku macam2 pasal takde rasa ke kalo tak campur, tak manis sangat ke dan macam2 lagi.

lepassssssssssssss tuuuuuuuuuuuu...

aku selamba je tadah air biasa. means tak sejuk tak panas. lupa nak tekan red button which is hot! damn....

dah half dah macamana ni. gamble. tekan "hot" then isi sampai penuh. ok la bole kacau and jadi suam2 je air ku...

penah dulu kat I*A jugak, aku lagi selamba terus tekan blue button. sejuk gila air tu. nak minum macam mana not blended well la.. macam berketul2 kannn. terus ke sinki la jawabnya....


0 LoveLoLLipop: