Lilypie Pregnancy tickers

September 15, 2009

biarlah rahsia


macam yang aku dah mention dalam entry nie, aku g futsal si BF pon sebab nak jumpe Suzie. ada hal nak bincang. so ini hal nye ok.

memandangkan aku akan habis belajar dalam bulan 11 ni, around 13hb tu dah betol2 bukan student lagi dah, so she ask me to stay with her. rent a house sama2 with her 2 sisters.
aku pon for sure nak cari keje... and memang tengah cari pon sekarang. so sape2 memerlukan pekerja sile la amek aku bekerja yep. =)

Suzie dah dapat rumah dah, RM850 sebulan. tempat memang cantik. low density. ada privacy. aku suka la...
sebab Suzi memang dok menyewa kat area tempat ni pon, so tau la sebab aku tak macam dah lali dah pulak dengan kawasan apartment die tu.

oh ya... tak bagitau pon kat mane kan tempat tu. takpe la kot.. biarlah rahsia dulu okayh! tapi yang pasti memang sekitar KL.


source: google

tu la tempat yang mungkin bakal disewa itu. ade sape2 tau kat mane??
hehehe... sepatutnye hari Ahad lepas kitorang pegi tengok itu rumah, tapi aku yang dok kat bangi nih agak malas, so tak pegi la..

macamane ni, kerja takde lagi, rumah sewa dah ade. tak bagitau mama papa lagi lak tu. haish...
raya ni la balik bagitau.

perbualan yang sempat didengar ketika di Lotus.


Topet (Suzie's BF): weh, diorang nak masuk rumah baru ni. kite bagi hadiah barang dapur nak?? kite suh diorang masak, kite datang makan..

si BF: ok gak tu...

Topet: ok, aku beli dapur, ko beli peti ais.

si BF: ???? (muka bluurr)


kami semua gelak. hahahaha

oh.. FYI, si BF memang tak bagi aku stay Ipoh. jauh nanti die kate. rindu. so die sangat teruja gembira if aku stay KL. tak stay Melaka pon tak pe kot.

0 LoveLoLLipop: