Lilypie Pregnancy tickers

September 3, 2009

THANK YOU so much!!!


kite dahulukan dengan senyuman ;)

bulan2 puasa ni banyakkan bersedekah kan.. senyum kan satu sedekah. ok melalut tak kena tempat.

thanx to my fellow readers yang dok comment2 pasal aku nye sakit mata.. tapi kan ni cek nak habaq, sakit mata tu kisah sabtu and ahad lepas ok.. sekarang dah baek dah sakit mata ku ini... ada pegi klinik, tapi dekat Ampang la kan.. so dah baek dah.. THANK YOU SO MUCH again~!

ari Isnin aritu aku berbuka puasa with future family-in-law (FFIL).. hehe... at future sis-in-law (FSIL)'s place...tak de pe yang special sangat pon sebab aku dah kenal kan family si BF.. just tak berapa kenal sangat je lagi... dan semesti nya aku akan poyo2 rajin. kate nak pikat hati MIL. hahaha...gile fake nye kan aku ni.. tapi in real life pon aku memang agak rajin la kalo bab2 kat dapor ni.


US - otw to Damansara


menu2 adalah superb..
  • sup ayam
  • daging merah
  • telur bistik
  • kailan ikan masin
  • donut
  • pohpia goreng & basah
sayur tu aku yang masak okeh.. shedapp plak tu... kueh mueh plak beli sajo.. pas berbuka kami semua pergi terawikh sama2 kat Masjid Wilayah... HARUS la aku tukar baju. idak le aku pakai jeans ye tawan2 :)


0 LoveLoLLipop: