Lilypie Pregnancy tickers

September 1, 2009

ketayap masam


hye semua!! kita bertemu kembali dalam rancangan mari mengaji. opss...salah2.. bukan saje salah malah mengarut lagi. okayh.. ini entry first di bulan september... selamat bulan september!

hows weekend uolls?? ok?? mine?? ni yang cek nak cerita kat hang ni...

as usual, hari Jumaat si BF akan sampai dari Melaka... he asked me to berbuka dulu yang ringan2 macam kuih sebab die akan sampai around 7.45pm to 8pm camtu la... so aku pon pegi la membeli kuih muih... dengan selera yang macam besar jugak, aku beli 4 ketul kuih. 2 kuih cara manis, 2 lagi plak ketayap.

sampai jek waktu berbuka pose ni, aku pon makan la kuih ketayap dulu sebab semalam aku beli kuih ni sedap. so dengan harapan hari ni pon sedap jugak la.. aku beli dekat orang yang sama iaitu di cafe kolej aku je. :) sekali aku ngap je, kunyah 2 3 kali, aku rasa lain macam sket. macam masam.. aku bau2 hidu2, inti die ok je... dalam hati "mungkin tepung die tak masak kot". ayat nak sedapkan ati sendiri tu. so takpela, aku tinggalkan yang tadi tu dan makan ketayap yang ke-2. still.... sama jugak rasa die uolss... ni sah la, die guna balik tepung bancuhan semalam yang tak abes.

cheyt~! puasa2 pon nak buat dajal kat orang ke? tak payah la recycle mende2 yang tak abes tu. dah name pon nak buke pose, confirm2 la orang akan makan lambat kan, sah2 la cepat basi. haish.. aku tak paham la orang yang meniaga macam ni. tergamak pulak diorang nak jual makanan2 yang macam dah tak elok tu.

mungkin diorang pon tak perasan tepung tu dah masam.
tapi hello!!! ko boleh cium kan bau masam macam mane??


p/s: nasib baik kuih cara manis tu ok. ujianNya.

0 LoveLoLLipop: