Lilypie Pregnancy tickers

September 2, 2009

malam merdeka


malam merdeka tahun ni takde disambut di mana2 tempat sambutan pon...
duduk je kat rumah ABoy layan Supreme Sunday.

we olls (me & si BF) had buka puasa with Aboy and his family kat Kajang..
kuih muih aku beli ada la macam banyak jugak, tapi bab nak menghabiskan tu, punya la susah payah bertolak kau aku. masing2 dah kenyang kan...

after buke, parents Aboy kuar g umah sedara. tinggal la aku, si BF, Aboy, Iwan (our fren) and Julian (bakal adik ipar si Aboy ni).. aku sorang jek pompuan k. tapi pintu rumah sentiasa di buka bagi menjamin keselamatan.. hahaha..

aku kalo dah dapat tv jangan la korang kaco. si BF pon aku tak hiraukan dah haa... masing2 buat haluan masing2. men PS la, tengok tv la, goreng karipap la, men mesin urut badan la...
aku?? tetap di atap kerusi cleopatra depan tv. hehe...

dah kul 12 pon aku buat tak hirau jek kanak2 ribena tu maen2 mercun kat luar. sumpah banyak gile diorang beli. celebrate merdeka depan rumah je. tapi aku berat montot celebrate merdeka depan tv je. :)


p/s: at least, ada jugak niat nak celebrate merdeka.

0 LoveLoLLipop: