Lilypie Pregnancy tickers

September 4, 2009

thesis oh thesis

last two days aku pegi jumpa penyelia thesis aku... die tanya bout my progress and cakap itu ini... and ada jugak die bagitau pasal tarikh pembentangan hasil and VIVA (pembentangan akhir). dengar je tarikh aku dah start menggelabah...!!! mane tak nye, tak sempat siap one to two station time tu.. as i said before, ini sume gara2 mesin UKM rosak tak repair2 sampai sekarang.
dah tu malam tadi pikir punye pikir macam mane nak bagi sempat siap.. tapi takkan la aku sampai tak nak balik raya??? even Dr. tu dah siap cakap its ok if tak siap 100% pon.. they'll consider the problem i had before. tapi still risau dan takot tak tentu hala.. ye la kan, this is my last sem, i dont want to extend lagi, and i want the best for my last sem ni.. siap nanges2 punya pikir sebab ini last sem. kalo bukan last sem takpe lagi.


Ya Allah, berikan aku kekuatan! Amin...

2 LoveLoLLipop:

mummysya said...

Insyallah, pasti boleh ok dear!!

MYRAspberry said...

thanx kak kin~!