Lilypie Pregnancy tickers

September 17, 2009

hari Khamis dah kan??


la... dah hari khamis! hari tu rasa macam lambat sangat nak balik, tapi ni macam tak perasan pulak dah hari khamis.

taadaaaa!!!


korang tau tak ape ni???

mesti tak tau kan sebab aku tak bagitau.. hehe..
ini ialah...



tiket bas aku hari ni... japgi bus pukul 3.30 naik kat Puduraya.
harus la si BF yang hantar... oh yang hijau background tu adalah contoh tesis aku. aku lapik ngan mende tu sebab nak snap pic kan. =)

tak sabar nak balik. i miss home!

haaa... semalam si BF sampai around 10.30pm camtu.. sebab die still membusy kat office kan.
naseb baek die dah warn awal2 suh aku g buke puasa dulu.
kalo tak mau aku lapaaarrr tunggu die.
tapi die sampai UKM tak kuar makan pon.
just drop by untuk hantar coins 50sen for me untuk basuh baju guna washing machine rm2 tapi sume kene gune coins 50sen.
so aku yang ketandusan coins ni mintak sedekah la dari si BF sebab dalam kete die banyaaakkk gilaa coins. tu pun still nak kedekut coins cakap die penat2 kumpul, aku plak yang abeskan.
hehehe.. nak buat camne kan... =)


0 LoveLoLLipop: