Lilypie Pregnancy tickers

September 8, 2009

MATTA FAIR 2009


huh?? ada MATTA FAIR 2009?? aku langsung tidak tahu akan hal itu uolss... hari Ahad around kul 4 pm macam tu si BF call suh siap cepat2 die nak datang amek then gi MATTA FAIR with Topet n Suzie. si BF dari pagi dok kat bengkel member die repair kete die dengan tak mandi nye datang amek aku. huh... mashaaamm! =)

trus dari Bangi gerak to si BF's place, drop die nak mandi2 and siap2 sementara tu aku gi amek Suzie. Topet plak baru otw balik keje. sesudah je amek Suzie kat Bandar Sri Permaisuri nun, back to Ampang balik amek si BF dan si Topet. naseb baek dua2 dah siap, kalo tak mau aku mengamuk..

around kul 6 pm baru sampai PWTC kot... jem boleh tahan la... tapi we ollss tak masuk dulu. tunggu pas buke la...

lepas je buke, trus we ollss jalan laju2, beli tiket, masuk MATTA FAIR tu... kelam kabut jugak la. kate tutup pkul 9, time lepas buke tu dah kul 8 dah kan.


nak masuk pon kene bayar okay!



orang tok sah cakap la, kitorang ingat last minit cam we ollss ni takde la ramai mane pon kan, tapi ternyata sangkaan itu salah. still ramai jugak. cari2 destinasi utama, pilih2 pakej, trus book!

hahaha...gila kan. sekejapan je trus book... lepas setel book bayar2 sume baru we olls merayap ke booth2 laen sambil amek2 brochure pakej diorang. Hong Kong pon macam mearik jugak kan??? tapi tunggu la dulu aku keje.. skang nih asek menge'paw' si BF saje. kesian die. ;)



tengok tu banyak kan brochure2 yang aku bawak balik... kat bilik pon dok belek2 lagi. macam tak puas ati je tahap kemurahan harga diorang... memang gilos murah harga2 pakej diorang bagi tu. tak tau la untung ke tak diorang tu kan. yang penting, we ollss kita semua happy dapat murah2.


Next Destination: Langkawi


0 LoveLoLLipop: