Lilypie Pregnancy tickers

September 2, 2009

SM hari kedua - dua2 belah


SM tu = sakit mata k..

hari Ahad yang lepas aku diwarning oleh si BF supaya bangun awal dan pegi rumah die awal around 9 macam tu.. sebab die nak mintak tolong kemaskan rumah his family yang disewakan pada orang laen, tapi orang laen tu dah lari. rumah adalah di Setapak.

tapi aku HARUS la ingkar perintah si BF. ater teman bangun pon 10 minit lagi pukul 10.. bangun2 gelabah tengok hp kot2 ada mesej ke misscalled ke.. tapi takde pon... dengan harapan si BF pon tak bangun lagi. hahaha....
mandi2 siap2 sume then dapat mesej from him... "U tak bangun lagi kan??"

oh ya, mata dah sakit dua2 belah. tapi gigih jugak nak drive g tolong si BF.


nak reply takde credit plak... haish... trus gerak je la g panaskan enjin, then trus pegi Ampang...
otw tu sempat la aku g beli topup. dapat je topup terus call die.


me: B, i dah otw ni tau. dah kat Serdang dah.

si BF: ha?? apesal tak mesej dulu??

me: tadi credit takde, ni baru topup.

si BF: aduh, i tak mandi lagi. nak bagi kucing makan lagi. U bawak la kete slow2...


haa...tadi ko kecoh aku tak bangun lagi kan, bile aku dah cakap dah otw, tau pon ko nak menggelabah.. hehehe... amek si BF and terus ke Desa Rejang.
his mom sewakan rumah ni act. dah 5 6 bulan si penyewa tak bayar ok. last2 die blah tinggalkan kunci kat jiran... call sume tak angkat.. HAMPEH kan??? yang panas nye, bil api air pon tak bayar!


hulamak aih...!!! memang betol bersepah ni... barang2 yang dalam gambar tu sume kitorang buang... panggil sorang indon, suh die kemas2 masukkan dalam beg plastik sampah and angkut turun bawah.. of coz la kitorang bagi die upah.
sume barang yang ditinggalkan adalah satu pon tak berguna...

plus, lantai berhabuk nak mati, dapur berminyak dan macam2 lagi la..


tang bab2 kemas mengemas ni of coz la im the leader kan.
si BF diarahkan utk basuh dapur and bilik air..
aku plak sapu and mop the whole rumah...
adil dan saksama kan aku nih?? ;)

sebelum mop lantai, abes satu rumah basah dek dikerjakan kitorang yang maen simbah2 air..
it was fun babe!!! skali skala macam budak kecik pon syok gak kan. :)
naseb baek la aku bawak baju spare, kalo tak, konfem2 demam kesejukkan.


3 LoveLoLLipop:

Izyan Helmi said...

klu tgk gmba ni bley bejangkit gak kee....

MYRAspberry said...

hehehe...taak kot... tapi tak tau la kalo pasni u sakit mata kan? hihi..

MisZ DeAnNa said...

isyyy..
terok nmpknye tuuu..

x g klinik kee..