Lilypie Pregnancy tickers

September 10, 2009

mencari ketenangan


jangan korang ingat aku nak melarikan diri mencari ketenangan pulak.

sebenarnye begini. semalam kan ada entry kat MYRAspberry yang kelihatan agak kurang menyenangkan dengan menghamburkan segala amarah rasa geram aku kat blog ni kan... hope uollss sume paham k sebab selain kawan2, blog adalah tempat aku meluahkan perasaan.

naseb lah tak puasa, so mungkin takde la pahala puasa yang kurang kan. mati la korang tau aku tak puasa. semua perempuan sama kot reason die why die tak puasa pada bulan Ramadhan ni. so tak payah la nak malu sangat and tak payah la korang nak pikir yang aku saje nak kecoh2 tarikh or bile aku period sume.

hati adalah sangat panas, nak nangis tapi macam tak larat dah. nak solat tak boleh, bace Quran apetah lagi. so aku amek keputusan untuk mendengar ini.

source: google

Surah Yassin. naseb baek ade dalam laptop ni ada. yang version MP3. sumpah lepas dengar aku tenang sket. bukan sket, tapi tenang sangat.

entry ni bukan nak menunjuk2 yang aku ni ala2 alim ulama' walaupon aku tau that i'm not.
hanya untuk pedoman diri sendiri dan fellow readers yang laen jugak.... where, Allah still there for u walau ape pon yang terjadi. aku tau aku tak semulia mana nak cakap pasal hal ni. aku sedar. tapi i still believe that He's still there. but korang jangan salah paham yang aku hanya cari Dia bila aku dalam kesusahan je plak...aku tetap ingat Dia, tapi biasa la, manusia cepat leka.


0 LoveLoLLipop: