Lilypie Pregnancy tickers

September 9, 2009

susah sangat ke???


ko dah buat salah, ko dah bagi aku panas hati, ko dah sakitkan hati aku, ko dah buat kan aku takde mood sehari dua, ko still dok diam cam patung lagi kan???

susah sangat ke nak say sorry???


susah sangat ke nak mengaku kesalahan sendiri?? ego kan... even dah buat salah pun, at first mesti nak tuding jari pusing cite kat tempat len dulu kalo nak ngaku pon. masalahnye ko takde ngaku pon kan??

kalo time aku pandai pulak ko nak merajuk la, marah meledak meletup la... biar la aku mati berbuih mulut pon mintak maaf kat ko, belum tentu ko maafkan kan...!

@#$%^&^%$%^&*()(*&^%$#@#$%^&**$%^&$# perkataan2 yang tidak berapa manis ditulis disini bulan2 puasa ni. bulan bukan puasa ok.


naseb baek tak pose, takde kurang pahala pose aku. geram nih!


1 LoveLoLLipop:

n0n0n said...

ayark....pehal weh?ate marah bebenor teman nengok?ce deme cerita kat teman,apekehe nye....