Lilypie Pregnancy tickers

September 1, 2009

SM


hmm...sambung cite lepas cite ketayap masam tu ok... hahahaha...tak ley blah name cite, cite ketayap masam. teehee..

so sharp pukul 8.00pm si BF msg me... "Da sampai". si BF tak balik berseorangan. die tumpangkan sorang kawan die, Amrin yang nak ke Putrajaya. so kami bertiga pegi la makan dulu area2 Sg. Merab. sape dok Bangi tau la tempat ni kat mane ek.. :)

makan2 sampai dah nak dekat pukul 9, aku dah mengelabah ajak si BF blah sebab aku nak tengok cite Nur Kasih.

me: B, jom ar blah cepat.. nak tengok Nur Kasih japgi ni..

si BF: ala, kite tengok kat umah Aboy la.. i nak jumpe die nak anta barang jap.

me: sure?? ok..

blah cepat2 pegi umah Aboy kat Kajang.. naseb baek sempat sampai uollss... hehehe. takde la melepas aku nak tengok cite tu even kalo terlepas pon still boleh tengok kat tv3.com kan. tapi takmo. kalo boleh aku nak aku orang first yang dapat tengok cite tu. :)

tapi kan, time tengok cite nih, aku ade rase sedikit perubahan.. hahaha. perubahan ape??? aku rase mata aku berair2 plus pedih2 sakit sket... buat bodo lagi... tengok cite Nur Kasih tu sampai abes. tak sedar diri melepak kat umah orang. si BF sebok menyembang ngan Aboy, Julian and adik Aboy, Ijad. aku plak dok melayan tv sambil sembang2 gak ngan Mak Aboy nih.

"Mira, nape ko macam dah gemok je" - Mak Aboy

aku hanya mampu tersenyum. ya, aku sangat yakin yang aku perlu kuruskan badan! aku dah macam biasa ngan family Aboy ni, so takde la segan sangat nak melepak lame2 dengan muka gemok yang tak reti malu ni. hehehe... diorang sume sporting abes la senang cite.

tapi kan... sporting sporting diorang pon takleh menghalang mata aku dari jadi merah2... dalam kul 11 camtu aku balik UKM, aku dapati, sah! aku sakit mata a.k.a SM!!! menci tau.. huhu


*sila abaikan muka yang sememeh itu*


*close up - merah gila*

tapi naseb baek jugak la sebelah je. kalo dua2 belah lagi terok agaknye. ape kene pon aku tak tau la kan... ;(


p/s: bangun pagi mata sebelah tak leh bukak. penuh taik mata kering. :D

2 LoveLoLLipop:

n0n0n said...

mak aih...terkenang waktu skit mata dlu....mmg perit setiap kali bangun tido...

mummysya said...

merahnya dear....